sobota, 17 października 2015

Łódź Design Festival + Damian jest moim modelem!

Witam.
Dawno mnie nie było, ale przychodzę dzisiaj do was z nowymi zdjęciami z wydarzenia, w którym wzięłam udział wczoraj.
Z racji iż moje studia ściśle powiązane są z dizajnem, wraz z grupą kolegów i koleżanek z roku postanowiliśmy wybrać się do Łodzi na Łódzki Design Festival. Nie zaprzeczę, że spodziewałam się więcej po tym wydarzeniu, aczkolwiek niektóre wystawy mile mnie zaskoczyły.
Szczególnie spodobał mi się biały pokój, gdzie całe ściany zapełniono plakatami niosącymi przeróżne przesłania. Zdjęcia oczywiście znajdują się poniżej także zapraszam do oglądania i zachęcam do zwiedzenia wystawy za rok :).

Jeśli ktoś był na wystawie - piszcie swoje opinie oraz powiedzcie co wam się najbardziej podobało.
Pozdrawiam i życzę miłego weekendu.

























 

1 komentarz:

  1. Wystawa wygląda super!
    Pozdrowienia dla Ciebie i Damiana.
    Także tęsknię <3

    OdpowiedzUsuń